大阪十天遊 Day 8 : 離開白濱,返回難波

大部份的溫泉旅館都包早餐的,同埋 check-out 時間都係十點咁上下,基本上想訓晏係無可能,今朝一早就起身去食早餐,之後再浸多浸溫泉就走人。個早餐同琴日梅樽那個早餐爭好遠,哩個早還超豐富 (掛住食,唔係影了好多相),有乜理由早餐要食咁多野?

無記錯的話哩個應該係龍蝦粥
哩個九宮格,樣就好精美喇,但我唔太鍾意

食飽就 check out 走人,見仲有幾個鐘先要還車,我地就去了 "三段壁" 同 "千疊敷",哩2個係白濱旅遊景點,有時間的話可以一去,但如果趕時間的話,不去亦不太可惜。影了幾張相,買了包準長炭就去還車。





還車過程都好順利,其實那間租車公司都幾細,得幾部車,我估佢平時都無乜生意。還車後他們還車我地返去 tore tore market 搭車返大阪。由於時間尚早,唯有又食野啦,見到有人劏吞拿魚,我地當然要買返一盒 toro 食啦。好好味喲 ~ 我地搭 12 點半車,食完仲有時間買野,呆太太就買了一支柚子酒 ( 我就對哩類柚子酒呀、梅酒呀無乜興趣喇,我覺得似藥水味多D .... 嘿嘿)。

超肥美 toro


走喇 ... tore tore market ~

坐明光巴士返大阪,到步大約 3 點 9,返酒途中經過地下街一間叫 "豚睛" 的吉列專門店,個樣都好似唔錯,又有點肚餓就一於試試啦。因為未到晚飯時間,店內唔係太多人,我地一人叫了個定食 .... 味道一般,唔係唔好食,但又未至於好好食囉,同埋我覺得佢炸得有一點燶,不過價錢就抵食,2 個定食都只係 2810 yen。



食完又要繼續返酒店的行程,車站同酒店距離唔近,但話遠又唔係好遠,大約行 15-20 mins 啦,行到半路經過一間叫 "8b Dolce" 賣蛋糕同雪糕的店鋪,之前唔知旅遊書定係人地個 blog 介紹過話幾好食,呆太太都買了一件 .... 佢話好好食喎 !!

就係哩件 8b 卷蛋 ... 影得唔好,睇唔到佢個樣添 ~
終於返到酒店,呆太太第一件事就係 "訓覺" ......
到到天黑,就去附近行街街 .... 而呆太太就買了一件冷衫同一對鞋。


參考資料

豚晴 (難波店)
なんばウォーク 1番街南通り
TEL : 06-6211-1036
網址 : http://www.tonharu.co.jp/namba.html

8b Dolce (道頓堀店)
大阪府大阪市中央区道頓堀1-10-5
TEL : 06-6211-8828
網址:http://www.8bdolce.com

No comments

Powered by Blogger.