大阪十天遊 Day 6 : 白濱

我地哩十日行程入面,有 3 日 2 夜會去白濱浸溫泉,今日就要出發前往白濱喇。有 2 個方法可以去白濱,到難波 OCAT 搭明光巴士 (車程大約 3 個半小時,車費為 5,000 yen 來回),或者搭 JR 到白濱站 (約 2 個半小時,車費約 5,000 yen)。搭 JR 會快一點,但價錢就貴一倍,所以我地都係決定搭巴士。大阪到白濱的明光巴士每一小時一班,但建議都係預早一兩日買定飛。難波 OCAT 在 JR 站附近,跟住 OCAT 個指示就會搵得到,買飛同上車的位置在 2 樓。


我地搭 10 點 10 分車,大約 9 點出發,去到 OCAT 食個早餐之後就去等車。日本的長途巴士其實都幾好搭,行車穩定而且到站會有提示,全程訓覺都無問題。1 點多就到到白濱 tore tore 市場,時間剛剛好,可以在 tore tore 食個 lunch 先。Tore tore 市場唔似黒潮市場咁景點 feel,入面比較似街市而且價錢比黒潮市場平。食完 lunch,就去返頭先落車個地方搭白濱的市內巴士到溫泉旅館,市內巴士班次非常疏落,我地第一晚會住南紀白浜梅樽温泉,剛好門口就係巴士站。

哩個就係 tore tore 市場
入面有乾貨同濕貨賣,但入面唔俾影相
所謂市內巴士,其實同觀光巴士無分別,都係停景點
白瀆其實唔大但巴士班次就好疏落

哩間溫泉旅館唔算貴,2 個人包早餐及晚餐都係 25,500 yen,但一分錢一分貨,外觀唔係好靚,環境係 ok 的,但佢係傳統式溫泉旅館,唔似我地去東京河口湖那種新式設計。同埋哩度個晚飯係落返餐廳食唔係送上房食。

太平洋海景

梅樽温泉個露天風呂係面向太平洋,可以望住無敵海景來浸溫泉,感覺應該好好,但係當時正值冬季,室外氣溫只有 0 - 3 度加上超大風,個頭就被大風吹住,個身就浸在溫泉,一冷一熱真係人都顛,浸唔夠 15 分鐘就要返返入室內。我諗天氣唔係咁凍的話,哩個環境應該唔錯。

哩張相係網上面搵的

浸完就去食晚餐,哩度個晚餐都幾豐富,有鮑魚又有龍蝦 ... 好味道 !! 浸完溫泉又食飽飽 ... 好滿足 ~

參考資料 :

明光巴士
和歌山県西牟婁郡白浜町堅田2396-12
TEL : 0739-42-3005
網址 : http://www13.ocn.ne.jp/~meikobus/

南紀白浜梅樽温泉
和歌山県西牟婁郡白浜町1821
TEL : 0739-43-1000
網址 : http://www.seamore.co.jp/

By Roger

No comments

Powered by Blogger.