大阪十天遊 Day 4 : 環球影城

今日行程好簡單,景點只有一個,就係環球影城喇。

一早出發,去"松屋"食個牛肉飯早餐就去搭阪神電鐵去西九条,出閘後過隔離搭 JR 去ユニバーサルシティ。我地平日去,唔係太多人。我地又一早 print 好優惠卷,入場費 5,500 yen,平了 600 yen。

 

環球影城入面出現得最多就係芝麻街 ... 周圍都見到  Elmo 個樣。

Elmo 帽
哩個係芝麻街爆谷筒,1,600 yen
芝麻街公仔

我地玩了以下的遊戲,我個人覺得來來去去都係咁上下,無想像中咁好玩 ....

Space Fantasy
The Amazing Adventures of Spider-Man
Terminator 2: 3D
Sesame Street 4D Movice Magic
Snoopy's Playland
Snoopy's Great Race
JAWS
Back To The Future
WaterWorld

Backdraft 同 Jurassic Park 因為維修中無得玩 ... 同埋唔知點解無得睇 Parade 同埋 Peter Pan's Neverland。

好彩唔係太多人 (可能天氣凍),唔駛排好耐就有得玩。個人覺得係個 Terminator 2: 3D 比較特別少少之外 (3D 電影 + 真人表演),其他都無乜特別,人人都話 Spiderman 好玩,其實咪又係坐架車入去轉轉下 ...

Hello Kitty X Sesame Street ....搞笑
入面其實無咩野好食 ... 又貴喎 !!!

可能因為冬天關係,5 點鐘就關門 .... 之後我地返返難波かに道樂食蟹 ~

食蟹當日唔記得影,哩張相係最後一日臨走前影

哩餐蟹差不多 1 萬 1 千 yen,好食,但無乜特別。哩間鋪係做遊客生意為主,入到去會見到唔少香港人 ~

食飽之後我地過對面固力果買手信,入面真係幾多野賣,不知不覺我地行了成個鐘 ... 哈哈,買手信都要 6,770 yen (零食都買咁多錢) ~

買完都成 10 點,附近鋪頭都開始關門,我地去道頓堀行了一陣就返歸 ... 返酒店途中見到有街頭表現,又幾好睇喎,我地睇足全程 ... 嘿嘿。

佢就係表演者喇 ~
參考資料 :

環球影城
554-0031大阪市此花區櫻島2街1番33號
網址 : http://www.usj.hk/index.html

かに道樂
大阪府大阪市中央区道頓堀1-6-18
TEL : 06-6211-8975
網址 : http://douraku.co.jp/kansai/shop/honten/

By Roger

No comments

Powered by Blogger.